RSS

De ce ți-ai lăsa barbă?

17 Oct

E un trend de o bucată bună de vreme pe net legată de bărbi. E la modă să îți etalezi barba și să te mândrești cu ea. Să fii mândru de podoaba facială care o ai.

N-am înțeles niciodată chestia asta cu bărbile. Toți bărbații avem un fix cu barba. Încă de mici, ne dorim să avem barbă, avem visul acela de a ne rade. Dă o senzație de bărbăție sau ce naiba?

Eu sunt mai spân de felul meu. Prima oară m-am ras când aveam 21 de ani. Și atunci doar ca să îmi dau jos câteva fire din mustață. Și acum, doi ani mai târziu, încă mă rad cam odată la două săptămâni, tot pentru același fire din mustață. Fața mea e silky smooth, fină ca a unui bebeluș.

De aceea mă tot întreb de ce e barba așa de importantă pentru unii. Fiindcă n-am apucat să o experimentez.

N-am nimic împotriva oamenilor cu barbă, unii chiar sunt simpatici și le stă bine cu ea. Însă ce stă în spatele deciziei de ați lăsa barbă. Vine oare așa dintr-o dată, sau pur și simplu le este lene să se radă. Sau poate că arată ciudat fără. V-ați întrebat vreodată asta ( eu da :D).

Eu mă întreb cu aș arăta cu barbă ( dacă aș avea) și mă oftică când nu pot să aflu răspunsul la o întrebare. Și probabil dacă aș putea să-mi las barbă mi-aș lăsa. Doar să văd cum îmi stă. Dar NU pot să fac asta.

Deci întrebare pentru bărboșii care apucă să citească articolul ăsta: ce v-a determinat să vă lăsați barbă?

Și dacă tot veni vorba de barbă și bărboși, am dat în seara asta peste video-ul ăsta. Amuzament despre bărbi, de la un comediant bărbos.

 
3 comentarii

Scris de pe Octombrie 17, 2013 în D'ale lui Ștefan

 

Etichete: ,

3 răspunsuri la „De ce ți-ai lăsa barbă?

  1. Robert

    Octombrie 17, 2013 at 10:42 pm

    Păi e simplu. Barba este un simbol al masculinității. Un nivel ridicat de testosteron are ca efect(unul dintre ele) creșterea părului în anumite zone pe care deja le știi.
    Uite, barbații din Asia nu sunt recunoscuți ca cei mai feroce masculi. Nu sunt să zicem foarte păroși. Se pare că nivelul lor de testo nu este așa ridicat precum al europenilor. Barba în concluzie e o trasătură tipică masculină.

     
    • Stefan Stratulat

      Octombrie 18, 2013 at 7:41 am

      Adică asiaticii sunt mai puțini bărbați ca europenii. Asta vrei să zici?
      Sau că cei care nu își lasă barbă, la fel?….

       
  2. Dani

    August 12, 2014 at 9:04 am

    Stefan Stratulat n-ai inteles nimic . Nu este tot una a nu avea barba sau a avea barba dar a nu ti-o lasa ! Acuma daca esti sau nu esti mai feroce la pat avand barba eu nu stiu dar stiu ca un om cu barba este sau are cel putin un aspect mai barbatos decat unul fara .

     

Lasă un răspuns

 
