RSS

Deci nu-ți spun adio, ci la revedere.

12 Iun

Există momente în viață când ai de luat anumite decizii; termini facultatea … ce faci mai departe?. Într-un moment din ăsta m-am aflat și eu în urmă cu vreo săptămână și ceva când am luat decizia ca să mă întorc înapoi, la mine în Botoșani.

Sunt anumite momente când ai nevoie de un anumit restart, să o iei de la zero, ca să zic așa. Când îți dai seama că ceea ce faci nu e sănătos pentru tine, mai degrabă te oprești. Mi-am dat seama că vrând să fac prea multe deodată, scap din vedere un lucru și anume: eu din ce naiba trăiesc? Nu poți alerga după cai verzi pe pereți. Așa că am decis să mă întorc în Botoșani, pentru a scăpa de o grijă. Aia cu trăitul … Dar ăsta nu e un articol unde mă plâng cât e de grea viața, fiindcă sincer să fiu nu e chiar așa de grea, chiar îmi merge destul de bine. Doar că nu atât de bine cât vreau eu. Acesta e un articol în care eu îmi iau la revedere de la Iași.

Au trecut aproape patru ani de când Iași s-a transformat în a doua casă. Am ajuns să îndrăgesc acest oraș, datorită experiențelor ce le-am avut aici. Nah, studenția are acest efect. Studenția, nu facultatea … chiar dacă și facultatea își are rolul ei în viața unui student.

Studenția mea a fost marcată mult de voluntariat. Am fost mai mult voluntar decât student în acest patru ani, însă nu regret nici o clipă. Proiectele realizate, oamenii care i-am întâlnit și lucrurile care le-am învățat valorează enorm pentru mine. Am iubit ceea ce am făcut și aș face-o din nou fără nici o ezitare. Probabil că asta îmi va lipsi cel mai mult la despărțirea mea de Iași. Cel mai mult voi simți lipsa ASFI-ului.

Au fost patru ani frumoși, patru ani nebuni care mi-au schimbat viața.

Nu știu când mă voi întoarce Iași, sau cu ce ocazie. Sincer să fiu nu plănuiesc nici prin Botoșani să stau foarte mult timp. Însă dacă am învățat ceva de-a lungul timpului este că nici un plan nu este perfect. Și că trebuie să te adaptezi mereu situației ( cum e cea de față) și să scoți mereu ce e mai bun din ea. Fiindcă mereu este o parte pozitivă.

Mâine dimineață îmi iau „zborul” spre Botoșani. Dar nu-ți spun adio, dragă Iași, ci la revedere.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Iunie 12, 2013 în D'ale lui Ștefan

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
