RSS

Ați rezista fără o bere?

22 Mai

Straight_edgeAlcoolul este viață și viața e alcool/ Din zori pana-n noapte traim in pericol. Cam așa sună refrenul celebrei melodii „Bagabontii” a trupei Paraziții.

N-am fost niciodată mare consumator de băutură. Am avut ocazionalele beții, destul de rare și cu pauze mari între ele. Nici nu sunt fanul poveștilor de genul „Am băut, wei cât am băut …. și după aia am mai băut oleacă”. Nu mi-au plăcut niciodată genul acesta de povestiri, de parcă am face turnamente de băut să vedem care intră ultimul în comă alcoolică. Și nici n-am înțeles mândria de a bea cât mai mult. Poate și din cauză că am avut seria mea de experiențe neplăcute cu oameni ce au băut peste măsură; mult peste măsură.

Poate mă lămuriți voi care e treaba cu poveștile astea, că eu încă nu le-am găsit rostul. 

După Revelionul 2013, am ajuns la o saturație mentală și am luat decizia de a nu pune picătură de alcool în gură o lună de zile. O lună care s-a extins după aia la două, trei și într-un final am ajuns la patru luni fără alcool și cinci zile. Pe undeva prin martie spuneam că nu voi mai bea până în prima zi Paști. Ceea ce am și făcut.

Pot să spun că a fost o experiență interesantă. După cum spuneam nu sunt mare consumator de băutură, dar la o bere în oraș cu băieții din când în când mai ieșeam. Și chelnerul se uită foarte ciudat la tine când toți de la masă cer bere iar tu îi zici „Eu vreau un ceai”. Sau cand după Bal Mascat, eram tot ASFI-ul la after-party și eu trebuia să le explic tuturor că eu nu beau.

Acum că perioada impusă a luat sfârșit, nu mai simt atracție față de „Sfânta sticlă de bere” atât de venerată la noi. Nu știu de ce dar nu mă mai prinde. Nu mă simt deloc bine. Nu mai simt …. plăcerea de a bea o bere, ca să zic așa.

Mă gândesc să adopt stilul Straight Edge: Fără alcool, țigări sau droguri ( pe ultimele două oricum nu le foloseam). După un timp nu mai devine o provocare și se transformă într-un stil de viață.

Voi ați încercat vreodată asta? Adică să nu puneți o picătură de alcool în gură o perioadă mai îndelungată de timp?

sursa foto: http://culturayanarquismo.blogspot.ro

 
 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
