RSS

Fetivalul Multicolor: seara Franței

20 mai

foto de profil - Scriu despre Multicolor -  raster 2 180x180După cum vă spuneam în articolul trecut, a început Festivalul Multicolor. Aseară a fost seara dedicată Franței și mi-am făcut și eu prezența să văd filmul despre viața celebrei Coco Chanel, care în film era Coco înainte de a deveni Chanel.

Am ajuns la film mai devreme de ora 9, la cât era programat să înceapă filmul ( am eu o meteahnă cu punctualitatea) așa că m-am delectat cu muzică franțuzească până la începerea filmului. Fiind un film în aer liber am așteptat puțin ca soarele să se ascundă prin frunzele Copoului pentru a putea vedea filmul în condiții optime.

A venit destui de mulți oameni încât organizatorii au fost nevoiți să mai aducă scaune, și să mai aducă și să aducă … într-un final oamenii au stat și pe scări și pe băncile din jurul esplandadei Casei de Cultură Mihail Ursachi.

Înainte să înceapă filmul am aflat câteva lucruri interesante despre Franța, cum ar fi faptul că în Franța s-a inventat baletul ( lucrul de care eu habar n-aveam).

Ah, și să nu uit. A avut loc și o tombolă unde s-au câștigat CD-uri cu muzică franțuzească și un voucher de 50 de lei la unul din sponsorii evenimentului ( am uitat ce nume avea).

Filmele de la Multicolor sunt un prilej de a ieși din casă și a te bucura de o răcoarea serii după o zi călduroasă. Festivalul Multicolor mai durează până pe sâmbătă 25 mai, programul îl găsiți aici.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe mai 20, 2013 în Evenimente

 

Lasă un comentariu