RSS

Tu cum te comporți pe Facebook?

17 Apr

Cum te comporti pe facebook?Natura activității mele zilnice mă face să petrec mult timp pe Facebook și vrând nevrând am început, încetul cu încetul să observ o mulțime de comportamente care nu dau bine și pe mine mă scot din minți uneori. Facebook e o lume în care te exprimi liber, desigur, dar în același timp reflectă și imaginea ta în on-line.

Nu există reguli stabilite de Facebook despre cum să te comporți, dar e o conduită morală nescrisă de nimeni. Pentru mine contează ceea ce postez și folosesc cu grijă canelele de comunicare din Social Media. Și sunt multe persoane care monitorizează activitatea de pe toate canalele. Mi s-a întâmplat să îmi zică lumea „Ești un tip fain, ți-am văzut postările de pe facebook” ( mă rog eu n-am doar facebook, dar de dragul exemplului).

Când pe profilul tău apar o grămadă de postări dar toate share de la alții, când ai multe poze cu pisici ( chiar dacă e clișeu am văzut asta), te plângi ce grea e viața ( nu-i pasă nimănui de asa, eventual se găsesc unu doi amici să râdă pe seama ta) și multe alte comportamente.

Poate că nu îți dai seama, dar faptul că ești pe net nu îți oferă imunitate față de ceilalți. Pun pariu că în viața de zi cu zi, te comporți într-un fel anumit fel. Pe facebook, și în online în general, toată lumea devine altcineva. În spatele tastaturii ești același om. Arată-le tuturor acest lucru. Fii congruent cu ceea ce faci atât în on-line cât și off-line.

Și ați putea spune că cei care mă oftică merită un unfriend și am scăpat de problemă. Așa e. EU am scăpat de problemă și am un newsfeed mai curat, dar persoana respectivă nu a scăpat. Așa că o las acolo, poate vede articolul ăsta și schimbă ceva.

Și mi-a venit ideea unui articol despre personal branding în social media. Dar asta în articolul viitor, adică mâine. Promit.

 
2 comentarii

Scris de pe Aprilie 17, 2013 în D'ale lui Ștefan

 

2 răspunsuri la „Tu cum te comporți pe Facebook?

  1. Tony

    Aprilie 17, 2013 at 11:26 pm

    Salutare, felicitari pentru initiativa. Cert este ca n-ai adepti, care sa te ajute sa schimbi asa cum doresti, mentalitatea si tehnica de socializare pe facebook, in ceea ce priveste limbajul in special.

    Intrebarea mea este, ai atras vreodata atentia cuiva, in mod direct, atunci cand se comporta incompatibil cu ce ai enumerat mai sus?

     
    • Stefan Stratulat

      Aprilie 18, 2013 at 6:59 am

      Da …. chiar i-am zis. Nu cred că m-a intels, fiindca a posta in continuare la fel

       

Lasă un răspuns

 
