RSS

Am o foame nebună …

10 Apr

Am o foame nebună de cunoaștere. Am o foame nebună de evenimente.

Am observat asta la mine în ultima vreme. Vreau să aflu cât mai multe despre domeniile care mă interesează, vreau să iau contact cu cât mai mulți oameni din ariile respective, vreau să cunosc cât mai multă lume. Și merg la toate evenimentele care le prind. Momentan vreau să fie gratuite, dar am și câteva cu plată la care vreau să merg. Alea sunt scopul final.

În ultimele săptămâni, mai puțin cea în care am fost acasă, am avut cel puțin un eveniment la care am participat. Săptămâna asta au fost 3. Și îmi place la nebunie să merg fiindcă ajung să cunosc o mulțime de oameni faini, de la care ajung să învăț o mulțime de lucruri mișto.

De exemplu ieri am fost la conferința Antreprenoriat 2.0, unde l-am cunoscut pe Cătălin și cred că am vorbit vreo jumătate de oră despre social media. Mai mult el decât eu, fiindcă eu eram numai urechi la sfaturile lui. Astăzi am fost la un seminar al lui Liviu Pasat, mâine merg la BuzzCamp. Săptămâna viitoare … cine știe unde voi fi.

Sunt mereu în căutare de informații pentru dezvoltarea mea, pentru dezvoltarea bussinesurilor mele ( da’ sunt mai multe) și pentru dezvoltarea celor din jurul meu. Vreau cu ocazia asta să le mulțumesc și colegilor mei din MVE, pentru oportunitățile care mi le oferă prin evenimentele la care participăm ca organizatori.

După cum spuneam prin participarea la astfel de eveniment am ocazia să cunosc oameni foarte faini, cu care se pot lega o mulțime de colaborări. Vă recomand să fiți la fel de flămânzi ca mine după astfel de ocazii. În studenție mi-a părut rău că n-am fost peste tot unde vroiam să merg. Acum vreau absolut totul, nu mai ratez nimic.

PS: În timp ce scriam articolul mi-am găsit eveniment pe săptămâna viitoare. Lorand Soarez vine cu un seminar de vânzări pe 16 și 17 aprilie. Desigur că deja m-am înscris.

 
Un comentariu

Scris de pe Aprilie 10, 2013 în D'ale lui Ștefan

 

Un răspuns la „Am o foame nebună …

  1. Tanasa Stefan

    Aprilie 10, 2013 at 10:18 pm

    Asta era in capul meu cand am inceput sa citesc articolul sa iti spun de seminarul lui Lorand, mai ales ca stai in Iasi. Sper sa ajung si eu pe 16!

     

Lasă un răspuns

 
