RSS

Liviu Alexa spune că fericirea se poate tipări

04 Apr

Chiar dacă scriu poezii( când mă simt inspirat), nu prea îmi place să citesc poezii. Uneori nici pe ale mele. Le scriu doar fiindcă sunt un mod de exprimare a unor idei, sentimente personale. Puțini sunt cei care le-au văzut cele mai profunde versuri scrise de mine.

Dar nu prea îmi place să le citesc. Nu știu de ce. Nici măcar mult vestitul Iv cel naiv, care îl respect pentru succesul lui, nu a reușit să mă facă să îi citesc mai mult de două versuri. Poeții contemporani nu mă atrag deloc.

Până mi-a picat în inbox un mail unde am aflat despre un tânăr jurnalist din Cluj ce vrea să facă un test despre poeziile lui. Liviu Alexa, așa se numește tânărul nostru, a scris un volum intitulat Vulvonerabilitate însă pe copertă mai este un titlu,ce m-a atras mai mult și anume „Cum să ai un orgasm în 3,5 pași”.

Poeziile lui Liviu sunt de dragoste, însă au un mod dur și direct de a se exprima, iar mie îmi place la nebunie acest stil. Spuneam mai sus ceva despre Iv cel naiv, ce scrie SMS-uri de dragoste, siropoase, ca pentru femei. Liviu e mai direct, rece dar în același timp te face să citești și următoarea poezie până termini toată cartea. Sunt poezii de dragoste, pe care unele doar bărbații le vor înțelege. Cel puțin așa le văd eu, iubirea din perpectiva masculină.

Cei care vor să citească poeziile pot să descarce volumul de aici. Iar la final vă las cu una din poeziile ce mi-au plăcut cel mai mult, intitulată Dragoste în vremea SMS-urilor. 

S-au schimbat vremurile, iubita mea!
Azi o să îți scriu poezia pe SMS.
O să îți tastez metafore, o să primești pe mobil versul„stiu kum miroshi kand eshti deja
mirosita”.
O să fac baie în fluturii tăi, apoi o să îți trimit un MMS cu acest minunat sentiment.
Vom face dragoste pe messenger, îți voi picta un tablou pe facebook.
Apoi, ca să nu îți fie dor când sunt plecat, o să îmi printez sufletul.
Pune-ți căștile și ascultă: te iubesc.

Până acum am scris pentru cititorii mei, ce urmează în continuare e doar pentru tine Liviu.

Poate crezi că ai un stil ciudat,
Dar orice poet e așa de fapt,
Scrie în continuare, că scrii bine,
Și e muzică printre ale tale rime.
Vulvonerabilitate, orgasm în 3,5 pași,
Poveste de dragoste scrisă pe pereți arși,
Mulți n-o să se prindă despre ce e vorba,
Dar asta nu contează,
Fiindcă mulți o să-nțeleagă,
Căci asta crede o lume-ntreagă,
Volvonerabilitate … cu toții o avem,
Chiar dacă nu cu toții o credem.
Dar tu ai scris despre ea o întreagă carte,
Și sincer să fiu, aștept și-a doua parte.

 

Lasă un răspuns

 
