RSS

1 Aprilie – Ziua păcălelilor

01 Apr

April fools day, sau ziua păcălelilor, este ziua când ai voie să le faci poate prietenilor tăi iar ei n-au voie să se supere. Sau undeva pe acolo. În ziua de azi, toată lumea face poante, inclusiv marile branduri, site-uri etc ( o să vă arăt mai jos unele dintre cele mai tari glume de azi). Însă cum a apărut ziua asta? Ziua internațională a păcălelilor. Am găsit ieri un video despre istoria acestei zile.

După cum vă spuneam mai sus … toată lumea face astăzi glume. Unele mai puțin inspirate, altele amuzante rău de tot.

De exemplu astăzi Google a făcut glume prin intermediul tuturor serviciilor sale. Cel mai amuzat mi se pare cel de pe Google Analytics, și anume vizitatorii din spațiu. Din păcate eu n-am așa de mulți vizitatori încât să atrag și pe cei din spațiu, însă au raportat mai multe site-uri acest lucru.

Neinspirată mi se pare gluma celor de la Youtube. Trebuie să fii al naibii de tâmpit să crezi că youtube a fost un concurs de video. Nu știu dacă s-a prins cineva de gluma asta. Dar din comentarii îți dai seama că sunt unii care au crezut poanta.

Altă gluma interesantă ,tot de la Google, este Nasul Google, prezentat ca un serviciu Google în variantă beta.

Și facebook se ține de glume astăzi, Mark Zuckenberg postând o informație foarte interesantă și cu multă vâlvă pe forumuri. Vedeți imaginea de mai jos.facebookfinalcopy

Cea mai tare păcăleală, care am pățit-o și eu, dar m-am prins destul de repede, este cea făcută de Filelist. Au inversat ordinea în care apar torentele pe site, pe prima pagină apărând torrentele puse în 2007. Multă lume s-a speriat că e ceva în neregulă la ei.

Cam ăsta a fost 1 aprilie. Voi ce glume ați observat astăzi?

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Aprilie 1, 2013 în De pe internet

 

Lasă un răspuns

 
