RSS

Primul contract incheiat pe Microjoburi

21 Mar

Microjoburi

Dacă nu ați auzit de Microjoburi până acum probabil că vă întrebați ce este.

Microjoburi este o platformă de outsoursing care oferă oportunitatea de a-ți oferi serviciile în schimbul a 50 de lei. Merge pe același concept ca și Fiverr, unde poți să faci ceva pentru 5 dolari. De ce ai intra pe microjoburi când este fiverr ar întreba unii. Ei bine, pe site-ul este românesc și am văzut destule oferte de  servicii locale cum ar fi plimbatul câinilor, făcut curat în casă și multe altele. În plus, este mult mai ușor atât pentru freelanceri cât și pentru contractori să se înțeleagă, vorbind aceeași limbă.

Nu mai știu cum am aflat de site, însă am zis că e o oportunitate și mi-am creat un microjob unde ofer servicii de consultanță financiară personală. Cu cei din Iași pot să mă întâlnesc față în față și să le livrez sesiunea de coaching. N-am prea avut mult succes cu acest microjob.

Însă am continuat să urmăresc pagina de facebook Microjoburi, unde se postează mereu atât ofertele noi ( și e foarte mișto faza asta) cât și cererile. Așa că am văzut într-o zi cererea legată de scriere de articole. Și așa s-a născut al doilea microjob al meu, ce a avut mai mult succes fiindcă avea deja cererea pentru el.

Astăzi am încheiat comanda cu succes, clientul a fost mulțumit și mi-a spus că e posibil să revina la serviciile mele. Chiar dacă l-am livrat într-un timp puțin mai lung decât mă așteptam eu, însă nu a fost o problemă acest lucru.

A început să îmi placă activitatea de freelancer, chiar dacă la început câștigurile sunt mai mici, insa nimeni n-a dat lovitura peste noapte nu-i asa?

Platforma Microjoburi este foarte mișto, e usor de folosit si te intelegi foarte bine cu ea. Daca sunteti inventivi, creativi, la inceput in freelancing ca si mine puteti sa va inscrieti pe ea si sa va promovati serviciile. E chiar foarte simplu si ai siguranta ca iti primesti banii. Pentru a putea da o comanda, clientul depune banii intr-un cont tampon. Mai multe detalii gasiti pe site.

PS: Nu are nevoie nimeni de o sesiune de coaching pe finante personale sau de un copywriter creativ si muncitor ? Ganditi-va si contactati-ma pe microjoburi.

sursa foto: microjoburi

 
 

Etichete: ,

2 răspunsuri la „Primul contract incheiat pe Microjoburi

  1. ergil

    Octombrie 12, 2013 at 12:29 am

    esti foarte tare,intr-o zi vei ajunge un mare om .. succes

     

Lasă un răspuns

 
