RSS

Am spus prezent la SMS Iași 2013

17 Mar
Am spus prezent la SMS Iași 2013

Vineri, 15 martie, a avut loc Social Media Summit Iași, unde subsemnatul a fost și el prezent. M-am înscris pe ultima sută de metri și mare mi-a fost fericirea când am văzut mailul de confirmare. Evenimentul a fost structurat pe trei paneluri, fiecare cu alt subiect de discuție.

Primul panel: Social Media de la local la național

Acest panel a fost mai mult pentru bloggeri. Speakerii au fost  Andreea Marc, Adrian Nechifor ( de la noi din Iași), Chinezu, Cristian Șuțu și Dran Dragomir. Fiecare a avut un discurs interesant, dar n-o să mă apuc acum să scriu despre ce a vorbit fiecare. 

S-a punctat importanța colaborării dintre bloggeri și companii. Și că trebuie privită ca un parteneriat de ambele părți. În special, ca un mesaj pentru bloggeri, să livreze mereu la timp și să-și respecte angajamentele.

Mi-a plăcut mult prezentarea lui Chinezu, foarte dezinvolt și mișto omul ăsta. A spus el ceva foarte interesant și sper să redau cât mai exact ” Odată ce te-ai dus public, nu poți să spui că scrii doar de plăcere. Dacă vrei să scrii de plăcere, scrii într-un caiet ce îl ții în birou. Odată ce te-ai dus public, vrei să obții ceva”. Total adevărat și de acord cu afirmația asta.

Al doilea panel: Social Media pentru companii

La acest panel au fost invitați ca speakeri: Florina Serban (Senior Coordonator Internal Communication & CSR COSMOTE Romania), Crenguta Rosu (Managing Partner, DC Communication), Laurențiu Dumitrescu (Managing Partner, Digital Star), Alexandru Negrea (Head of Facebook Dept., Spada).

Dacă primul panel l-am privit ca blogger, al doilea panel l-am privit ca om ce face social media pentru diverse grupuri( mai mici sau mai mari). Mi-a plăcut să văd cum gândesc marile companii în interacțiunea cu clienții lor prin social media, și ce înseamnă să faci o campanie pe social media.

Mi-au atras foarte mult atenția Laurențiu Dumitrescu și Alexandru Negrea prin prezentările lor. Laurențiu a prezentat o campanie ce au realizat-o ei pentru Samsung Galaxy Note II, făcută doar printr-o aplicație pe facebook cu efecte extraordinare. Aici aveți aplicația, vedeți singuri ce poate face.

Alexandru Negrea, tătucul facebook-ului cum a fost prezentat la început, mi-a deschis puțin ochii asupra a ceea ce poate facebook și ce poți să faci pe facebook. Plus o mulțime de întrebări pe care să ți le pui și să le pui unui eventual client când vine la tine să îi faci pagină de facebook.

Al treilea panel: Avanseaza in Social Media

Acesta a fost o prezentare/training susținută de Cristian Manafu. Am aflat din nou o mulțime de lucruri interesante, cum ar fi faptul că sunt aproape 250.000 de conturi de facebook pe Iași ( locul 3 pe țară), faptul că se vor face o mulțime de schimbări prin facebook și faptul că în anul 2013 ne vom axa mai mult pe vizual.

Cam asta a fost SMS Iași. Aștept acum să fie publicate prezentările pentru a re-vedea anumite lucruri și date, în special date fiindcă pe alea nu le-am mai notat.

Astfel de evenimente mi se par oportunități să cunoști oameni noi și să te revezi cu oameni pe care i-ai întâlnit pe la alte evenimente. Mi-a plăcut să interacționez cu oamenii pasioanți de aceleași lucruri ca și mine și aștept să mă reîntâlnesc cu ei la alte evenimente.

 
2 comentarii

Scris de pe Martie 17, 2013 în Evenimente

 

2 răspunsuri la „Am spus prezent la SMS Iași 2013

Lasă un răspuns

 
