RSS

Ador ziua de luni

11 Mar

Thank God Its Monday

N-am să înțeleg niciodată oroarea unor pentru ziua de luni. Începând de duminică seara până luni seara vezi am newsfeed-ul de pe facebook plin de imagini „Iar e luni 😦 „, „Nu luni din nou”, „Vreau iar duminică” etc. Oameni buni, e o zi ca oricare alta, nu e sfârșitul lumii.

Din contră … eu privesc luni ca și cum ar fi un nou început. De fiecare dată primesc un imobold de motivație. Nu mai contează ce am făcut săptămâna trecută. Șterg totul cu buretele și reiau cu forțe proaspete.

Ziua de luni e ziua în care poți să te apuci de acel proiect pe care l-ai tot amânat, e prima zi din săptămâna când ești odihnit după week-end. E ziua în care poți să fii cel mai productiv din toată săptămâna.

De obicei ziua de luni de tonul întregii săptămâni. Dacă încep ziua de luni în forță, am o săptămână în forță. Și în fiecare luni îmi programez să încep în forță.

Mulți se uită la week-end, la distracția ce au avut-o și uită că distracția s-a terminat. Mă uitam aseară la „Crazy, stupid love” și e o scenă care îmi place la nebunie( video mai jos)  „Ești cumva Steve Jobs? Ești cumva miliardarul care deține Apple? …. Atunci n-ai voie să mai porți asemenea papuci niciodată”

Ca așa e și cu toate ariile vieții noastre. Ne uităm cu jind la viețile milionarilor, dar noi urâm să ne trezim lunea să ne ducem la muncă. Credeți că Steve Jobs își spunea ” La naiba, iar e luni … trebuie să mă duc iar la muncă”.

Învățați să iubiți ziua de luni. La final vă las o mică poezie numită „Nouă zi” scrisă de subsemnatul.

O nouă zi. Un nou început.

Soarele răsare la fel, cum a mai făcut.

Ca și cum ziua de ieri nici  n-a existat,

Ca și cum ploaia de ieri nici nu s-a întâmplat.

Pentru el ziua de ieri, ieri s-a terminat.

Tu de ce n-ai face la fel

Doar trăiți amândoi sub același cer.

De ce rămâi pierdut în trecut,

Gândindu-te la ce a fost și la ce s-ar fi putut

Întâmpla …

Te gândești  mereu la un trecut nesatisfăcător,

Dar tu trăiești acum și pentru viitor.

 
 

Un răspuns la „Ador ziua de luni

Lasă un răspuns

 
