RSS

Oricine poate sa picteze ( curs de pictura gratuit)

27 Feb

„Oricine poate sa picteze, atata timp cat isi doreste acest lucru” Dan Ursu Marian.

Sambata am fost la un curs de pictura in Carturesti,Iulius Mall organizat de Dan Ursu. Dan se ocupa de pictura murala si decorativa si este un om foarte pasionat de ceea ce face. Mie mi-a placut foarte mult modul in care priveste el pictura, iar citatul de la inceputul articolului a fost deschiderea cursului de pictura.

Cursul e unul practic. Se picteaza pe cateva planse, date cu var, pentru a imita structura unui perete. Toate ustensilele au fost puse la dispozitie de organizatori. Sambata trecuta s-au pictat pasari.

Eu n-am pictat, eram foarte obosit la ora respectiva, dupa o zi de training intensiv, insa m-am uitat la cei din jurul meu. Si sub indrumarea lui Dan, picturile erau destul de reusite. Intr-o ora, oameni care credeau ca nu au talent in pictura/desen, au reusit cateva creatii destul de interesante. Prin simplul fapt ca au vrut sa picteze. Si au fost incurajati.

Sambata aceasta cursul respectiv va avea loc din nou, de la ora 18:00. Si eu ma duc inca o data. De data asta cu gandul sa si pictez. Va invit si pe voi sa veniti, dar nu uitati sa va faceti rezervare( detalii in imaginea de mai jos). Locatia e destul de mica. Doar stiti cat de mare e Carturestiul din Iulius.

Astept sa ne vedem pe acolo. Si sa va vad creatiile. Dupa cum v-am spus, eu merg sa pictez de data asta.

PS: Dan Ursu este cel care a creat picturile de pe peretii din Palas Mall. Alte creatii semnate de el gasiti pe site-ul sau armon.ro

421433_557393087612437_1196307908_n

 
 

Lasă un răspuns

 
