RSS

Plin de marțișoare la Golia (foto)

25 Feb

Targ de martisoare la GoliaAstăzi începe o nouă ediție a târgului handmade „De mărțișor la Golia”, organizat de Centrul de promovare turistica Iași. Anul trecut n-am apucat să ajung prin Târgu’ Cucu în perioada evenimentului, dar acum că de la mine din Piața Unirii până la Golia sunt efectiv două aruncături de băț m-am gândit să fac o vizită.

Am găsit acolo o mulțime de mărțișoare. Mi-ar fi plăcut să găsesc și o mulțime de oameni, dar frigul face ravagii. Sau poate e doar din cauză ca azi e prima zi. Creatorii mărțișoarelor mai schimbă o vorbă, mai un truc al meșteșugului, se încălzesc mișcându-se din stânga în dreapta. Adevărul e că la două grade celsius, cu picături răzlețe de ploaie, mai că îți vine să stai în casă. Dar ce nu face omul, de dragul artei?

Pentru că ce am văzut acolo e artă pură. Mărțișoare, brățări, origami și multe altele.

Dacă doriți să vă cumpărați un mărțișor sau să faceți cadou unul, faceți o plimbare și pe acolo. Merită.Târgul are loc de azi( 25 februarie) până pe 3 martie.

Iată și câteva poze făcute camera mea antică. Am încercat să surprind cât mai bine ce e pe acolo.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 25, 2013 în Evenimente

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
