RSS

Trezitul de dimineață( devreme)

12 Feb

woman-asleep-alarm-clock-6-am

Eu consider trezitul de dimineață un necesar. Îmi place să mă trezesc de dimineață și vreau să mă trezesc de dimineață, indiferent de zi. E vorba de auto-disciplină. E vorba de principiile mele la care eu țin foarte mult. Cei care au o problemă cu trezitul de dimineață și nu înțeleg, măcar respectați principiul.

Să te trezești la oră fixă nu e ușor, chiar dacă faci acest lucru de ani buni. Toată lumea știe că somnul de dimineață e cel mai dulce, sau așa vine vorba. Ai nevoie de multă voință la început și desigur de disciplină. Nu voi enumera benefiicile pro-trezitul de dimineață. Fiecare are un ritual propriu și anumite taskuri zilnice care necesită anumit timp, deci ține de timpul fiecăruia.

Însă vreau să vă dau câteva sfaturi, pentru a vă putea trezi de dimineață și să aveți o zi energică, în
cazul în care doriți. De reținut eu mă trezesc la șase. Și tind să extind timpul spre ora cinci. Dar momentan nu am nevoie de cinci.

  1. Dacă vrei să te trezești de dimineață, dute la somn devreme. Nu poți să te trezești la 6 dimineața, dacă nu te bagi la somn la ora trei noaptea, după ce ai stat și te-ai uitat la filme până la ora aia. Pentru a mă trezi fără probleme la ora șase, sunt în pat la ora unsprezece
  2. Puneți alarma/soneria/telefonul cât mai departe de tine. În felul acesta te ridici din pat să o oprești
  3. Nu te băga în pat înapoi. Dute la baie direct după ce oprești alarma și învioreză-te.
  4. Fă exerciții dimineața. Pui astfel sângele în mișcare și îți revii din amorțeală.
  5. Mănâncă micul dejun. Sunt zile în care nu mănânc până seara târziu, sau cel puțin erau când aveam facultate. Dar nu ratam micul dejun( uite un motiv pentru care mă trezesc dimineața devreme) și astfel aveam energie pentru toată ziua. Cafea cum de aveți timp să beți dar să mâncați nu?
  6. Stabileșteți seara ce vei face dimineața. Care sunt taskurile cele mai importante. Oferă-ți un scop să te trezești de dimineață. E poate cel mai important truc dintre toate. Dacă ai un scop să te trezești și îl repeți înainte să dormi, te vei trezi cu siguranță.

Cam astea sunt aspectele ce le consider eu importante pentru trezitul de dimineață. Eu le folosesc cu succes de ani de zile. Și mă trezesc constant la șase dimineața. Poate cu mici scăpări prin week-end, sau când n-am nimic important de făcut și desigur, dacă se întâmplă să ies în oraș cu o seară înainte. Cum m-aș putea trezi la șase dimineața, când ajung acasă abia pe la patru?

Voi vă treziți de dimineață? Ce „trucuri” folosiți pentru a vă putea trezi și menține treji?

sursa foto : universal.org

 

Lasă un răspuns

 
