RSS

Comunitatea Fitness Urban din Iași

07 Feb

Fitness Urban

Fitness Urban este o miscare sociala, un proiect care vrea sa se extinda pe trei ramuri:
– promovarea sportului
– dezvoltarea personala
– activitati sociale

Proiectul este inițiat de Doru Dorobăț. L-am urmărit pe Doru de la început, mai ales când a realizat un record național la flotări ( 1300 de flotări) pentru a face un parc de antrenament în orașul său Galați. Și a reușit.

Mie mi-a plăcut mereu să fac mișcare, însă când am primit o provocare de a face 2710 de flotări în 15 zile credeam că nu voi putea. Dar am reușit ( puteți citi cum am reușit aici ).

Comunitatea Fitness Urban e destul de mare, pe grupul de facebook suntem peste 700 de membri. E o comunitate de oameni destul de activi și găsești o mulțime de informații utile.

Însă vrem să facem mai mult de atât. Vrem să creem o comunitate în afara spațiului virtual, oameni care ies împreună și fac sport împreună, se antrenează împreună și se implică în societate.

Am creat o pagină de facebook ( cum altfel am putea să transmitem mesajul mai rapid) special pentru comunitatea ieșeană. Am reușit în câteva ore să strângem peste 100 de like-uri și numărul acestora crește. Dacă vreți să vă alăturați comunității, dați un like la pagină, eventual un share să transmitem mesajul la câți mai mulți oameni.

Noi sperăm ca vremea să țină cu noi și să organizăm un antrenament cât mai repede posibil ( de obicei antrenamentele au loc în week-end pentru a putea da posibilitatea să vină la cât mai mulți oameni).

Schimbare prin mișcare.

 
Un comentariu

Scris de pe Februarie 7, 2013 în D'ale lui Ștefan, Evenimente

 

Un răspuns la „Comunitatea Fitness Urban din Iași

Lasă un răspuns

 
