RSS

Uită tot ceea ce știai (Ted Talk)

06 Feb

Am mai spus și aici că eu ador să mă uit la discursuri TED. Sunt pur și simplu foarte interesante și poți afla o mulțime de lucruri noi.

Aseară m-am uitat la un video de la un TEDxteen ( conferință organizată independent ) susținut de Jacob Barnett. Jacob are 13 ani și la 13 ani a terminat o facultate și este CEO în propria lui companie. Interesant nu?

Ce mi-a plăcut la discursul său?

  1. E foarte entuziast de ceea ce spune. Se vede pasiunea în ochii lui.
  2. Exemplele ce le-a dat și ceea ce a transmis. Newton și Einstein au descoperit celebrele teorii după ce s-au oprit din învățat și au început să gândească și creeze.
  3. Concluzia de la final: Nu mai învățați ca disperații și începeți să creați și să vă ocupați de pasiunea voastră. „Stop studying the field and be the field”.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 6, 2013 în D'ale lui Ștefan

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
