RSS

Mă auzi. Dar mă și asculți?

24 Ian

Întâmplător am dat astăzi peste un TED Talk( mă uit la două sau trei pe săptămână) în care speakerul are discursul numit „5 metode pentru a asculta mai bine”.

Pe lângă cele 5 metode, mi s-a mai părut interesant :

  • Faptul că ne petrecem doar 60% din conversație ascultând, și reținem doar 25% din ceea ce auzim
  • Oamenii își pierd capacitatea de a asculta din cauza tehnologiei
  • Oamenii ascultă diferențele. De exemplu dacă lucrezi în timp ce plouă, ploaia devine după un timp zgomot de fundal.
  • Oamenii își pierd capacitatea de asculta din cauză că lumea a devenit din ce în ce mai zgomotoasă.

Video-ul de care vă spuneam este mai jos. Vizionare plăcută.

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
