RSS

Provocările din 2013

10 Ian

Am tot văzut în ultimile zile o mulțime de articole despre ce vor face oamenii în 2013. Era o vreme când îmi puneam și vorbeam despre obiectivele mele cu toată lumea. Până când am văzut acest TED

Și mi-am dat seama că Derek Siver are dreptate. Și am încetat să mai spun oamenilor ceea ce vreau să fac. Prefer să las faptele să vorbească în locul meu.

Alt lucru care l-am observat este că toată lumea vorbește despre un an mai bun. Că vor deveni mai buni. Asta înseamnă că totul de până acum a fost rău? De ce am vrea să devenim mai buni? Eu personal prefer să încerc ceva nou. De aceea mi-am propus câteva provocări lunare. Am reușit să mă gândesc la provocări/sarcini lunare până în mai. Până atunci găsesc eu ce provocări să-mi dau pe lunile viitoare. Provocările mele sună așa :

Ianuarie: Luna Meditației – luna asta mă axez foarte mult pe lumea mea interioară. Meditez zilnic și încerc să mă re-descopăr, ca să zic așa. Până acum e foarte interesant.

Februarie: Luna Banilor – e luna în care mă axez foarte mult pe ceea ce înseamnă banii în viața mea. Caut noi metode de administrare a banilor și încerc să găsesc surse complementare de venit.

Martie: Luna Networking – numele spune de la sine ce vreau să fac în luna asta. Mă axez foarte mult pe networking, consolidarea relațiilor actuale și dezvoltarea altora noi.

Aprilie: Luna fără carne – mai e nevoie de explicații. Și culmea că în aprilie e postul Paștelui. N-am mai ținut post de mult…. dar provocarea mea n-are nici o legătură cu postul. Pur și simplu vreau să renunț la carne pentru o lună, având în vedere că eu mănânc carne aproape zilnic.

Mai: Luna fără alcool – nu sunt un mare bețivan, dar ocazionala bere când ies în oraș își are locul ei. Provocarea e cu atât mai mare cât în mai e 1 mai, când ieși la grătar și desigur e Paștele. De aceea provocarea își are rostul ei.

Voi ce provocări vreți să cuceriți în 2013?

 

Lasă un răspuns

 
