RSS

Arată că-ți pasă! ediția a VII-a

10 Dec

Săptămâna trecută mi-am petrecut majoritatea timpului participând la Arată că-ți pasă!, ediția a VII-a. Pentru mine a fost a 4-a ediție la care am participat. Când privesc în urmă, în patru ani de zile proiectul a evoluat mult, foarte mult.

Povestea primului concert ACP

Se întâmpla în 2009, când eram abia un boboc venit la facultate. Țin minte și acum ședința în care am început să discutăm despre ce vom face la acel concert. Nu mai știu cine a venit cu ideea să se joace și o piesă de teatru însă știu sigur că eu mi-am luat responsabilitatea să o realizez. Și asta am și făcut. O piesă scurtă de 10 minute, mai mult nici nu știam cum .

Concertul în sine a fost un succes extraordinar. Un grup de studenți și-au pus în cap să realizez ceva unic în Iași. Un concert de colinde în care să reunească unele dintre cele mai bune coruri ieșene. La eveniment sala Gaudeamus de la CCS a fost arhiplină. Lumea stătea pe scări.

Pe lângă piesa de care aminteam mai sus, mai aveam de urcat pe scenă pentru a cânta. Făceam parte și din corul ASFI. Pe vremea aceea și corul era la început. Acum cântă pe voci, pe atunci ne chinuiam să ne iasă bine colindele. Aveam niște emoții uriașe. Nu mai fusesem pe scenă niciodată. Și acum trebuia să intru în fața a 500 și ceva de oameni. Dar reprezentația noastră a fost superbă, eu nu m-am încurat deci totul a fost bine.

După vreo 2-3 coruri( nu mai țin minte exact cine au fost prezenți în prima parte) urma piesa mea. Era pusă fix în mijlocul concertului. Aveam emoții și mai mari ca la colinde. Cu toate că acum stăteam în culise. Începe piese, 10 minute în care eu am tremurat tot. La final, prezentatorii mă invită pe scenă. Acolo, supriză … sala se ridicase în picioare când am intrat și eu. Pulsul ridicat la 180/minut. Rămăsesem fără cuvinte.

Dar timpul trece și Arată că-ți pasă! ediția a IV-a a trecut și ea. A venit apoi un nou decembrie o nouă ediție de Arată că-ți pasă!. Din nou un concert în Gaudeamus. Din nou un succes extraordinar.

În ediția a VI-a, sub coordonarea mea și un brainstorming la un vin fiert ne vine ideea de a face două concerte. Și două concerte am făcut. Proiectul Arată că-ți pasă! creștea de la an la an. Și așa am ajuns în 2012, unde în urmă cu o săptămână (între 4-7 decembrie) Arată că-ți pasă! ediția a VII-a a luat naștere din nou.

Un Arată că-ți pasă îmbunătățit!

Anul acesta ASFI-ul s-a întrecut pe sine. Cele două concerte de anul trecut s-au transformat în trei: concert în Palas, la Mitropolie și la BCU. Dacă cel de la Palas a fost o avant-premiere a ceea  ce urma să vină pe 5 și 6 decembrie, celelalte concerte au fost creme de la creme. Am reusit să aducem unele dintre cele mai bune coruri bisericești, cele mai talentate voci din Iași. Iar sălile au fost pline din nou. Pentru curioși și posteritate le-am și înregistrat. Le puteți viziona accesând linkul acesta.

ACP-ul a evoluat, ca și noi toți de altfel. Odată cu timpul devenim mai înțelepți, mai buni. Anul acesta ASFI a dovedit încă o dată că poate să facă ce își propune. Dintr-un concert am ajuns la două, apoi la trei. De la două grupuri de beneficiari ai proiectului, anul acesta am ajuns la trei. Trei cazuri umanitare pentru care ne-am zbătut în ultimile săptămâni să strângem fonduri. Și am reușit. Povestea Arată că-ți pasă! 2012 în imagini poate fi văzută și pe pagina de facebook ASFI. O imagine face cât 1000 de cuvinte nu-i așa?

Dacă la primul concert aveam emoții, anul acesta n-au mai fost așa de mari. Am crescut și eu. Emoțiile le-au avut alții. Și în fiecare an vor fi acolo, fiindcă în fiecare an Arată că-ți pasă! va prinde viață prin noi.

Mă simt mândru și onorat că sunt  membru al Asociației Studenților Francofoni din Iași. Nu știu ce aș fi făcut în studenție fără grupul acesta nebun care m-a adoptat și mi-a devenit ca a doua familie.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Decembrie 10, 2012 în Evenimente

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
